Blogs

  • Content Rating Point: meet het effect van jouw content
    Lees
  • BINGEMARKETING: Carlijn Postma Combineert Marketing met Hollywood in nieuw boek
    Lees
  • CARLIJN POSTMA SPREEKT OP CONTENT MARKETING WORLD (VS)
    Lees
  • FBTO kiest voor The Post
    Lees
  • Audio wordt nieuwe trend in contentmarketing 2019
    Lees
  • WORDT ARTIFICIAL INTELLIGENCE ONZE VRIEND OF VIJAND?
    Lees
  • Euroma Billboards op Net5 en 24Kitchen
    Lees
  • The Post wint pitch PPG Industries
    Lees
  • Meekijken met content director Else
    Lees
  • Nieuwe trainer bij Frankwatching: onze contentdirector Else
    Lees
  • Yossip de Jong treedt toe als partner the post
    Lees
  • Carlijn verkozen tot content marketing vrouw van het jaar
    Lees
  • Meekijken met accountmanager charleen van der vechte
    Lees
  • Het effect van aanpassingen binnen Facebook op contentmapping
    Lees
  • Waarde van het merk zit in het publiek
    Lees
  • Wavin vindt contentmarketingbureau om de hoek
    Lees
  • The Post lid van platform content
    Lees

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren

Nieuw: Bingemarketing

Het nieuwe boek van Carlijn Postma

Bingewatchen. Wie doet het niet? Netflix houdt hele volksstammen aan de buis gekluisterd. Hoe krijgen seriemakers dat voor elkaar en wat kunnen marketeers ervan leren? Je leest het nu in het boek: Bingemarketing, waarin Carlijn Postma antwoord geeft op deze vraag