creatieve
contentmaker
Gezocht (stage)

Contentmakers opgelet. Wil jij aan de slag met uiteenlopende (grafische) opdrachten bij een toonaangevend bureau in contentmarketing? Versterkt jouw ontwerp, GIF-je of animatie onze inhoud? En bovenal: gaat jouw hart sneller kloppen van mooi design? The Post biedt vanaf begin september weer een stageplek in ons creatie-team. 

Wat doe je als contentmaker?

In deze afwisselende meewerk- of afstudeerstage draai je mee in het creatie-team. Je ondersteunt de creatieven bij hun werkzaamheden en deinst niet terug voor harde deadlines en een beetje stress. Je houdt planningen in de gaten en werkt mee aan de productie van allerlei soorten content. Van social-media-updates tot GIF-jes tot drukwerk, het komt allemaal langs bij The Post. Je hebt een verfijnd gevoel voor stijl en vorm en kunt goed uit de voeten met de verschillende grafische pakketten. 

Over The Post

The Post heeft grote groei-ambities – en daar hebben we ambitieuze mensen voor nodig. We proberen dagelijks een waardevolle bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het vakgebied contentmarketing. Daar hebben we onze eigen, beproefde methodiek voor ontwikkeld. Voor veel grote B2B- en B2C-klanten realiseren we strategieën en voeren deze ook uit. Onze kracht zit ‘m in die combinatie van strategie en uitvoering. Vanuit een sterke contentmarketingstrategie werken we aan de productie, creatie en distributie van content. Zodat we publiek voor onze klanten kunnen vinden, binden en activeren.

Dit ben jij:

  • Je hart gaat sneller kloppen van mooi design;
  • Je zit in het 3e of 4e jaar van je HBO communicatie-, multimedia-, of designopleiding;
  • Je zoekt een meewerk- of afstudeerstage;
  • Je bent ondernemend, creatief en verantwoordelijk;
  • Je bent een zeer gedreven ontwerper én wilt verder groeien;
  • Kennis van bewegend beeld (video, animatie, GIF-jes maken) is een pré;
  • Je kunt goed uit de voeten met het Adobe-pakket.

Wij bieden:

  • Veel doorgroeimogelijkheden;
  • De mogelijkheid om na je stage te blijven plakken;
  • De kans om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het vakgebied contentmarketing;
  • Zeer uiteenlopende, grote opdrachtgevers (FBTO, Wavin, Manpower, PPG);
  • Betrokken, enthousiaste en ambitieuze collega’s;
  • Een uitdagende werkomgeving in een jong, groeiend bedrijf;
  • Een supergezellig team, een verzorgde lunchtafel en een kast vol snoep (ohja, en fruit natuurlijk).

Enthousiast? Stuur dan zo snel mogelijk een reactie, in tekst, beeld of geluid, naar Yossip de Jong op info@thepost.nl. 

Solicitaties zonder portfolio worden niet serieus genomen. Verwijzing naar portfolio voldoet.

The-Post-werkvloer-impressie-sfeer