EUROMA: TOP OF MIND ALS SMAAKMAKER

THOUGHT LEADER IN TASTE

Kruiden en specerijen openen een wereld aan smaak. Dat weet kruidenproducent Euroma als geen ander. Voor het B2B-segment – de Europese levensmiddelenmarkt – wil Euroma de merkvoorkeur en loyaliteit vergroten. Voor de B2C-markt is de wens meer ‘top of mind’ te worden. Het doel voor beide strategieën: thought leadership in taste, from source to plate.

De B2B- en B2C-content heeft dus een gezamenlijk doel, maar ook weer aparte routes met eigen doelstellingen. In de content belichten we vanuit de expertrol van Euroma het verhaal van de hele keten: van grondstof tot het gerecht op je bord. Waarbij Euroma smaakmaker is en ieder gerecht omtovert tot een ware beleving. Dit alles levert onder andere de volgende producties in tekst, beeld én geluid op:

3D-podcast voor beurs

Geur, geluid, smaak en beeld komen samen in een 3D-podcast: een unieke multisensorische smaakbeleving. Met een koptelefoon, muziek en een begeleidend verhaal maakten klanten op de beurs SnackEx kennis met verschillende smaken.

Jonnie Boer over nieuwe productlijn

In samenwerking met Jonnie Boer (de Librije) lanceerde Euroma de productlijn ‘Essentials’: zeezoutkristallen, pepermelange en chilimelange. Jonnie deelt het verhaal achter deze lijn. Het artikel vind je hier.

Longread met trends

Wat zijn de laatste foodtrends? Smaakmakers van Euroma en prominente trendwatchers delen hun kennis in een longread, in een aantrekkelijke mix van tekst en beeld. Je leest de longread hier.

Personeelsmagazine Talk & Taste

Ook intern wil Euroma ‘top of mind’ zijn. In het magazine Talk & Taste, dat ieder kwartaal verschijnt, staan inspirerende reportages, smaakvolle recepten en leuke rubrieken waarin medewerkers aan het woord komen.

Onze klant: Euroma

Al bijna 120 jaar reist Euroma de hele wereld over om de beste kruiden en specerijen te vinden. Het bedrijf biedt totaaloplossingen aan toonaangevende spelers in de internationale voedselindustrie, met een focus op kwaliteitsspecerijen en smaakontwikkeling.

OOK AAN DE SLAG MET JOUW CASE?

Meer weten over deze contentproducties of samen met ons aan de slag met je eigen case? Onze collega Inge is nauw betrokken bij uiteenlopende producties voor diverse organisaties en bedrijven, waaronder Euroma. Je kunt haar bereiken via inge@thepost.nl

DEEL VIA SOCIAL MEDIA:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin