Vacature junior-digital-designer

DEZE VACATURE IS INMIDDELS GESLOTEN.

Ben jij net afgestudeerd als multimedia designer? Of ben je een starter met je eerste paar jaar ervaring op zak? Dan zoeken we jou! The Post is een snelgroeiend bureau voor contentmarketing en we zijn hard op zoek naar een junior designer die onze design-afdeling komt versterken. 

Wat doe jij als junior digital designer?
Als junior designer barst je van de creativiteit. Je hebt oog voor detail, kan denken in creatieve concepten en kunt indrukwekkende ontwerpen maken. Met jouw ideeën en ontwerpen speel je een belangrijke rol in ons team: jij zorgt voor de visuele uiting van onze content. Zo verzorg je de vormgeving van video’s en maak je samen met onze redacteuren de vetste social-media-posts. Je ontwerpt animaties, brochures, flowsheets, infographics, geinige gifjes en ga zo maar door. Je bent goed in het snel oppakken van DTP-taken, maar je kan ook zelf concepten verzinnen. Aan een half A4-tje aan omschrijving heb je genoeg: daarvan gaan de creatieve radartjes in jouw hersenen al draaien. Je komt met toffe ideeën terug en bent niet bang om buiten de gebaande paden te denken. Kortom: jij verrast ons en onze klanten dagelijks weer met jouw kunstwerkjes.

Dit zegt jouw collega
Je zal veel samenwerken met onze art director Bart, en jouw taken zullen hier en daar overlappen met de zijne. Bart omschrijft jullie vak mooi: “Enerzijds kom je met creatieve ideeën om de content voor onze klanten nog aantrekkelijker te maken. Anderzijds ben je bezig met het visueel te vertalen van de concepten naar een logisch en kloppend geheel. Lekker beeld scoort!”

Over The Post
Bij The Post proberen we dagelijks een waardevolle bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het vakgebied contentmarketing. Daar hebben we onze eigen beproefde methodiek voor ontwikkeld. Voor veel grote B2B- en B2C-klanten realiseren we strategieën en voeren deze ook uit. Onze kracht zit ‘m in die combinatie van strategie en uitvoering. Vanuit een sterke contentmarketingstrategie werken we aan de productie, creatie en distributie van content. Zodat we publiek voor onze klanten kunnen vinden, binden en activeren.

Wij vragen het volgende:

  • Je bent een starter;
  • Je hebt een hbo-opleiding afgerond op het gebied van communicatie, multimedia of vormgeving;
  • Je kunt DTP-klussen doen, maar kunt ook conceptueel denken en ontwerpen;
  • Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator, After Effects en Premiere hebben geen geheimen voor jou;
  • Je bent ambitieus. The Post heeft grote ambities en daar hebben we ambitieuze mensen voor nodig;
  • Je bent creatief, accuraat en kwaliteitsgericht.

Wij bieden:

  • Een fulltime functie;
  • Marktconform salaris en voorwaarden;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden;
  • Een prettige, informele werksfeer;
  • Een uitdagende werkomgeving in een jong, groeiend bedrijf;
  • Een supergezellig team, een verzorgde lunchtafel en een kast vol snoep (ohja, en fruit natuurlijk).

Enthousiast? Stuur ons dan zo snel mogelijk een reactie, in tekst, beeld of geluid. Graag ontvangen we ook je portfolio, dat goed weergeeft wat je kan en wat jouw stijl is. Mail dit naar Yossip de Jong op info@thepost.nlReageren kan tot 16 september. In week 38 zal de selectie plaatsvinden en in week 39 zijn de eerste gesprekken.