Join us!

We zijn altijd op zoek naar nieuwe helden. Mensen met een unieke eigenschap die ons team van helden kan versterken. Bekijk snel welke superkrachten we zoeken.

Wat we doen

Bij The Post werken we samen aan de mooiste content voor onze klanten. In tekst, beeld en geluid. Voor uiteenlopende kanalen. Als makers van de content hebben we allemaal onze eigen talenten. Van taal tot video en van design tot planning. Daarmee versterken we één voor één ons team, dat ondertussen uit zo’n twintig mensen bestaat.

Over The Post

Groei & ambitie

We zijn een ambitieuze organisatie die druk bezig is met groeien. Onze ambities zijn onze drijfveer en samen willen we het verschil maken in de wereld van contentmarketing, waarbij iedere held uit ons team zijn krachten optimaal benut.

Toffe klanten

Onze klanten zijn heel verschillend en dat maakt ze ook zo leuk. Hele grote internationale bedrijven en lokale organisaties; business to business of gericht op consumenten en van verf tot veevoeder: geen klant (en opdracht) is hetzelfde.

(Netflix &) chill

Trek aan waar je blij van wordt, maak woordgrappen waar je je eigenlijk voor schaamt en zoek het comfortabelste werkplekje van kantoor: we zijn de moeilijkste niet. Ook niet als het gaat om (in overleg) thuis werken of  wat later beginnen. Als tegenprestatie vragen we van jou ook wat flexibiliteit.

Zwolle

Wij zweren bij Zwolle. De gezelligste stad van Nederland, als je het ons vraagt. En een stuk centraler dan veel mensen denken: in een uurtje ben je in Utrecht en in een iets ruimer uur in Amsterdam. Ons kantoor zit naast de snelweg, het station is op tien minuten fietsen en de bus stopt voor de deur.

Eten & drinken

We lunchen elke dag gezamenlijk aan de keukentafel. Geen meegebrachte boterhammetjes uit een zakje, maar vers afgebakken brood, lekker beleg en een sapje voor de vitamines.

Borrelen

Succes moet je vieren (en de vrijdagmiddag ook), dus hebben we iedere maand een gezellige borrel om elkaar te laten zien wat we allemaal gemaakt hebben en lekker bij te praten. En op vrijdagmiddag drinken we ook vaak samen een biertje. Of twee.

Groei & ambitie

We zijn een ambitieuze organisatie die druk bezig is met groeien. Onze ambities zijn onze drijfveer en samen willen we het verschil maken in de wereld van contentmarketing, waarbij iedere held uit ons team zijn krachten optimaal benut.

Toffe klanten

Onze klanten zijn heel verschillend en dat maakt ze ook zo leuk. Hele grote internationale bedrijven en lokale organisaties; business to business of gericht op consumenten en van verf tot veevoeder: geen klant (en opdracht) is hetzelfde.

(Netflix &) chill

Trek aan waar je blij van wordt, maak woordgrappen waar je je eigenlijk voor schaamt en zoek het comfortabelste werkplekje van kantoor: we zijn de moeilijkste niet. Ook niet als het gaat om (in overleg) thuis werken of  wat later beginnen. Als tegenprestatie vragen we van jou ook wat flexibiliteit.

Zwolle

Wij zweren bij Zwolle. De gezelligste stad van Nederland, als je het ons vraagt. En een stuk centraler dan veel mensen denken: in een uurtje ben je in Utrecht en in een iets ruimer uur in Amsterdam. Ons kantoor zit naast de snelweg, het station is op tien minuten fietsen en de bus stopt voor de deur.

Eten & drinken

We lunchen elke dag gezamenlijk aan de keukentafel. Geen meegebrachte boterhammetjes uit een zakje, maar vers afgebakken brood, lekker beleg en een sapje voor de vitamines.

Borrelen

Succes moet je vieren (en de vrijdagmiddag ook), dus hebben we iedere maand een gezellige borrel om elkaar te laten zien wat we allemaal gemaakt hebben en lekker bij te praten. En op vrijdagmiddag drinken we ook vaak samen een biertje. Of twee.

Kun jij ons team versterken met jouw superkracht?

Wat doet een content director bij The Post?
Als content director slash hoofdredacteur ga je met klanten de diepte in: aan de hand van de strategie bepaal je formats en stel je doelen op basis van data en cijfers. Die contentmarketingdoelen hou je constant voor ogen. Je bewaakt de contentformats die je ontwikkelt en kijkt ondertussen op kritische wijze mee met content van het creatie-team. Je bent inhoudelijk verantwoordelijk en bent naar de klanten toe het aanspreekpunt als het gaat om inhoud en advies.

Waar ben jij als content director écht goed in?
Als content director ben je de hoofdredacteur van de content die we voor onze verschillende klanten maken. Je houdt de grote lijnen in de gaten en ontwikkelt samen met de rest van het team de mooiste series voor onze klanten. De series die we maken kunnen allerlei vormen hebben, zoals tekst, audio of video. Op al deze uitingen pas je ‘The heroes journey’ toe, door ons vertaald naar de publieksreis.

Checklist:
– Marketing-, communicatie- of mediagerelateerde opleiding;
– WO/HBO denk-/werkniveau;
– 5 tot 10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, waarvan min. 2 jaar bij een bureau;
– Jouw uitdaging: contentmarketingdoelstellingen halen;
– Groot verantwoordelijkheidsgevoel, kritisch, ondernemend en kwaliteitsgericht.

Wat doet een content producer bij The Post?
Als content producer ben je de spil tussen onze klanten en een team van contentmakers. Met onze online marketeers denk je na over de inzet van de juiste kanalen om de doelstellingen van onze klanten te halen. Samen met tekstschrijvers, filmmakers en designers produceer je alle verschillende vormen van content. Je vertaalt contentstrategieën en formats naar concrete oplossingen en uitingen. Tekst, beeld, video of podcast: de wereld van contentmarketing kent voor jou geen geheimen. Je begeleidt deze producties van A tot Z. Van briefing, planning en begroting tot de feitelijke productie en de distributie: jij houdt je hoofd koel. Je hebt een scherp oog voor de voortgang van projecten, zowel financieel als inhoudelijk. Samen met onze key-accountmanagers ben je het aanspreekpunt voor jouw klanten op het gebied van financiën, voortgang en inhoud. 

Waar ben jij als content producer écht goed in?
Als content producer ben je feitelijk hoofdredacteur en projectmanager in één. Je houdt de verschillende producties nauwgezet in de gaten en coördineert de ontwikkeling van alles wat met content te maken heeft. Het bewaken van planning en budget is bij jou in goede handen. Daarnaast ben je in staat om een team van contentmakers aan te sturen en te motiveren om het beste te maken voor jouw klanten. Kennis van online marketing en de inzet van de verschillende socials zijn een pré.

Checklist:
– Marketing-, communicatie- of mediagerelateerde opleiding;
– WO/HBO denk-/werkniveau;
– 5 tot 10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, waarvan min. 2 jaar bij een bureau;
– Jouw uitdaging: contentmarketingdoelstellingen halen;
– Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent kritisch, ondernemend en kwaliteitsgericht.

 

 

 

Reageren?

Solliciteren op één van de vacatures? Mail naar Yossip op werken@thepost.nl, voeg daarbij een korte motivatie en je cv toe. Indien de vacature erom vraagt, graag ook je portfolio meesturen.

Open sollicitatie

Open sollicitatie
Heb jij een superkracht die we volgens jou missen in ons team? Laat het weten via werken@thepost.nl en wie weet kun jij ons versterken.

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren

Nieuw: Bingemarketing

Het nieuwe boek van Carlijn Postma

Bingewatchen. Wie doet het niet? Netflix houdt hele volksstammen aan de buis gekluisterd. Hoe krijgen seriemakers dat voor elkaar en wat kunnen marketeers ervan leren? Je leest het nu in het boek: Bingemarketing, waarin Carlijn Postma antwoord geeft op deze vraag