Join us!

We zijn altijd op zoek naar nieuwe helden. Mensen met een unieke eigenschap die ons team van helden kan versterken. Bekijk snel welke superkrachten we zoeken.

Wat we doen

Bij The Post werken we samen aan de mooiste content voor onze klanten. In tekst, beeld en geluid. Voor uiteenlopende kanalen. Als makers van de content hebben we allemaal onze eigen talenten. Van taal tot video en van design tot planning. Daarmee versterken we één voor één ons team, dat ondertussen uit zo’n twintig mensen bestaat.

Over The Post

Groei & ambitie

We zijn een ambitieuze organisatie die druk bezig is met groeien. Onze ambities zijn onze drijfveer en samen willen we het verschil maken in de wereld van contentmarketing, waarbij iedere held uit ons team zijn krachten optimaal benut.

Toffe klanten

Onze klanten zijn heel verschillend en dat maakt ze ook zo leuk. Hele grote internationale bedrijven en lokale organisaties; business to business of gericht op consumenten en van verf tot veevoeder: geen klant (en opdracht) is hetzelfde.

(Netflix &) chill

Trek aan waar je blij van wordt, maak woordgrappen waar je je eigenlijk voor schaamt en zoek het comfortabelste werkplekje van kantoor: we zijn de moeilijkste niet. Ook niet als het gaat om (in overleg) thuis werken of  wat later beginnen. Als tegenprestatie vragen we van jou ook wat flexibiliteit.

Zwolle

Wij zweren bij Zwolle. De gezelligste stad van Nederland, als je het ons vraagt. En een stuk centraler dan veel mensen denken: in een uurtje ben je in Utrecht en in een iets ruimer uur in Amsterdam. Ons kantoor zit naast de snelweg, het station is op tien minuten fietsen en de bus stopt voor de deur.

Eten & drinken

We lunchen elke dag gezamenlijk aan de keukentafel. Geen meegebrachte boterhammetjes uit een zakje, maar vers afgebakken brood, lekker beleg en een sapje voor de vitamines.

Borrelen

Succes moet je vieren (en de vrijdagmiddag ook), dus hebben we iedere maand een gezellige borrel om elkaar te laten zien wat we allemaal gemaakt hebben en lekker bij te praten. En op vrijdagmiddag drinken we ook vaak samen een biertje. Of twee.

Groei & ambitie

We zijn een ambitieuze organisatie die druk bezig is met groeien. Onze ambities zijn onze drijfveer en samen willen we het verschil maken in de wereld van contentmarketing, waarbij iedere held uit ons team zijn krachten optimaal benut.

Toffe klanten

Onze klanten zijn heel verschillend en dat maakt ze ook zo leuk. Hele grote internationale bedrijven en lokale organisaties; business to business of gericht op consumenten en van verf tot veevoeder: geen klant (en opdracht) is hetzelfde.

(Netflix &) chill

Trek aan waar je blij van wordt, maak woordgrappen waar je je eigenlijk voor schaamt en zoek het comfortabelste werkplekje van kantoor: we zijn de moeilijkste niet. Ook niet als het gaat om (in overleg) thuis werken of  wat later beginnen. Als tegenprestatie vragen we van jou ook wat flexibiliteit.

Zwolle

Wij zweren bij Zwolle. De gezelligste stad van Nederland, als je het ons vraagt. En een stuk centraler dan veel mensen denken: in een uurtje ben je in Utrecht en in een iets ruimer uur in Amsterdam. Ons kantoor zit naast de snelweg, het station is op tien minuten fietsen en de bus stopt voor de deur.

Eten & drinken

We lunchen elke dag gezamenlijk aan de keukentafel. Geen meegebrachte boterhammetjes uit een zakje, maar vers afgebakken brood, lekker beleg en een sapje voor de vitamines.

Borrelen

Succes moet je vieren (en de vrijdagmiddag ook), dus hebben we iedere maand een gezellige borrel om elkaar te laten zien wat we allemaal gemaakt hebben en lekker bij te praten. En op vrijdagmiddag drinken we ook vaak samen een biertje. Of twee.

Kun jij ons team versterken met jouw superkracht?

Wat doet een content producer bij The Post?
Als content producer ben je de spil tussen onze klanten en een team van contentmakers. Met onze online marketeers denk je na over de inzet van de juiste kanalen om de doelstellingen van onze klanten te halen. Samen met tekstschrijvers, filmmakers en designers produceer je alle verschillende vormen van content. Je vertaalt contentstrategieën en formats naar concrete oplossingen en uitingen. Tekst, beeld, video of podcast: de wereld van contentmarketing kent voor jou geen geheimen. Je begeleidt deze producties van A tot Z. Van briefing, planning en begroting tot de feitelijke productie en de distributie: jij houdt je hoofd koel. Je hebt een scherp oog voor de voortgang van projecten, zowel financieel als inhoudelijk. Samen met onze key-accountmanagers ben je het aanspreekpunt voor jouw klanten op het gebied van financiën, voortgang en inhoud. 

Waar ben jij als content producer écht goed in?
Als content producer ben je feitelijk hoofdredacteur en projectmanager in één. Je houdt de verschillende producties nauwgezet in de gaten en coördineert de ontwikkeling van alles wat met content te maken heeft. Het bewaken van planning en budget is bij jou in goede handen. Daarnaast ben je in staat om een team van contentmakers aan te sturen en te motiveren om het beste te maken voor jouw klanten. Kennis van online marketing en de inzet van de verschillende socials zijn een pré.

Checklist:
– Marketing-, communicatie- of mediagerelateerde opleiding;
– WO/HBO denk-/werkniveau;
– 5 tot 10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, waarvan min. 2 jaar bij een bureau;
– Jouw uitdaging: contentmarketingdoelstellingen halen;
– Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent kritisch, ondernemend en kwaliteitsgericht.

 Wat doet een accountmanager bij The Post?
Als accountmanager ben je het directe aanspreekpunt van onze klanten. Jij zorgt ervoor dat de relatie met de klanten goed is en dat ze meer dan tevreden zijn. Je denkt met ze mee en geeft strategisch advies. Met jouw neusje voor commerciële kansen verras je klanten graag met nieuwe online trends; daar krijg je energie van. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten en omzet van jouw klanten. 

Maar je bent niet alleen met klanten bezig: ook naar je collega’s toe heb je een belangrijke rol. Dankzij jouw heldere briefings kan het team concreet aan de slag met de contentproductie, waardoor contentmarketingdoelen worden behaald.

Waar ben jij als accountmanager écht goed in?
Een goede relatie met klanten onderhouden: daar ga jij goed op. Je bent initiatiefrijk, ondernemend en commercieel, wat betekent dat je continue met nieuwe ideeën komt en kansen ziet voor je klanten. Je werkt project- en planmatig, waardoor ook het team gestructureerd aan de slag kan. Dit alles doe je met de instelling ‘alles moet kloppen’: je vindt kwaliteit belangrijk en bent erop gericht continue dingen te verbeteren. Hierdoor weet de klant dat hij bij jou in goede handen is.  

Checklist:
– WO/HBO denk-/werkniveau;
– 5 tot 10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, waarvan min. 2 jaar bij een bureau;
– Je kunt foutloos Nederlands en goed Engels;
– Je bent bekend in de wereld van contentmarketing;
– Je hebt ervaring met het maken en schrijven van offertes.

 Wat doet een tekstschrijver bij The Post?
Als tekstschrijver ben je verantwoordelijk voor het schrijven van waardevolle teksten; van boeiende whitepapers en SEO-proof blogs tot pakkende interviews en social updates. Jij weet binnen de kortste keren de kern van een verhaal te vinden en weet altijd de juiste tone of voice te pakken. En ook belangrijk: je houdt het hoofd koel in de hectiek van het bureauwerk.

Waar ben jij als tekstschrijver écht goed in?
Schrijven, schrijven, schrijven: daar ligt jouw passie. Door je brede interesse en journalistieke ervaring weet je over ieder onderwerp een boeiende tekst te schrijven. En of het nou gaat om een gedegen achtergrondartikel of luchtige teksten – jij begrijpt welke toon passend is. Jij weet als geen ander informatie boven te krijgen en deze op de juiste manier te presenteren. Je hebt een voorliefde voor contentmarketing en je kan teksten toetsen aan een strategie. Je bent ambitieus en een échte teamplayer: je werkt makkelijk samen met collega’s. Ervaring met copywriting is een pré, maar het is in ieder geval belangrijk dat je teksten foutloos zijn en lekker lezen.

Checklist:
– WO/HBO denk-/werkniveau;
– Journalistieke achtergrond;
– Minimaal 2 jaar werkervaring als tekstschrijver;
– Jouw uitdaging: van ingewikkelde onderwerpen begrijpelijke teksten maken;
– Je kunt snel schakelen tussen taken, klanten en thema’s;
– Je bent stressbestendig, secuuren hebt ervaring met storytelling en/of marketing.

Wat doet een digital designer bij The Post?
Als designer bij The Post ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen van alle mogelijke digitale uitingen voor onze opdrachtgevers: van een social post of online advertentie tot het complete ontwerp van een webpagina of digitale huisstijl. Binnen de kortste keren vertaal jij een goed idee naar een visueel verhaal. Of je nou met onze online marketeer een data-driven campagne neerzet, of dat je met onze art director een concept visueel uitwerkt: als designer bij The Post haal jij het beste in jezelf én in je ontwerpen naar boven.

Waar ben jij als designer écht goed in?
Je bent écht goed in het neerzetten van de juiste visuele toon, voor iedere opdracht en voor iedere klant. Je ontwerpen zijn gedegen en onderbouwd, en raken het publiek in het hart. Je snapt dat design niet alleen draait om esthetiek, maar juist ook om het behalen van resultaat. Je bent creatief en kunt buiten de lijntjes kleuren, maar bent ook heel goed in staat om op het juiste moment de grote lijn vast te houden. En je hebt de ambitie om – samen met ons – te bouwen aan de toekomst van contentmarketing.

Checklist:
Ongeveer 3 jaar werkervaring als digital designer;
– Jouw uitdaging: supervette designs maken die ook resultaat behalen;
– Programma’s als Illustrator en Photoshop hebben voor jou geen geheimen;
– Ervaring met Premiere, After Effects en 3D is een pré;
– Je beschikt over een portfolio waarmee je ons in één keer overtuigt;
– Je bent stressbestendig, secuur en hebt ervaring met storytelling en/of marketing. 

 

Wat doet een stagiair vormgeving bij The Post?
Als stagiair vormgeving bij The Post maak je concepten voor onze klanten én voor onszelf. Je houdt je bezig met de vormgeving van verschillende uitingen. Zo maak je bijvoorbeeld updates voor social media, ondertitel en edit je videocontent en ontwerp je allerlei soorten marketinguitingen. Je doet mee aan brainstormsessies, bedenkt creatieve concepten en maakt leuke dingen mee zoals het assisteren bij een draaidag. Doordat je met meerdere designers in een team werkt, is er altijd iemand die je kan helpen als je het zelf even niet meer weet. Je ondersteunt je collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden, maar draait mee als volwaardig lid van het team. 

Waar ben jij als stagiair vormgeving écht goed in?
Jij bent écht goed in het verzinnen van creatieve vormgevingsconcepten. Je komt met verrassende ideeën en je hart gaat sneller kloppen van mooi design. Je bent daarnaast meedenkend, stressbestendig en zelfstandig. Proactief aan de slag gaan is voor jou geen probleem. Je voelt je thuis op social media en kunt toffe ideeën bedenken voor het ontwerp van updates op verschillende socialkanalen. Daarnaast word je warm van contentmarketing en leer je graag meer over onze methodiek.  

Checklist:
Beschikbaar vanaf februari 2020;
– Student op HBO- of WO-niveau;
– Je kan goed werken met programma’s als Photoshop, Illustrator InDesign en Premiere Pro;
– Kennis van After Effects en WordPress is een pré.

 

Kun jij ons team versterken met jouw superkracht?

Wat doet een content producer bij The Post?
Als content producer ben je de spil tussen onze klanten en een team van contentmakers. Met onze online marketeers denk je na over de inzet van de juiste kanalen om de doelstellingen van onze klanten te halen. Samen met tekstschrijvers, filmmakers en designers produceer je alle verschillende vormen van content. Je vertaalt contentstrategieën en formats naar concrete oplossingen en uitingen. Tekst, beeld, video of podcast: de wereld van contentmarketing kent voor jou geen geheimen. Je begeleidt deze producties van A tot Z. Van briefing, planning en begroting tot de feitelijke productie en de distributie: jij houdt je hoofd koel. Je hebt een scherp oog voor de voortgang van projecten, zowel financieel als inhoudelijk. Samen met onze key-accountmanagers ben je het aanspreekpunt voor jouw klanten op het gebied van financiën, voortgang en inhoud.

Waar ben jij als content producer écht goed in?
Als content producer ben je feitelijk hoofdredacteur en projectmanager in één. Je houdt de verschillende producties nauwgezet in de gaten en coördineert de ontwikkeling van alles wat met content te maken heeft. Het bewaken van planning en budget is bij jou in goede handen. Daarnaast ben je in staat om een team van contentmakers aan te sturen en te motiveren om het beste te maken voor jouw klanten. Kennis van online marketing en de inzet van de verschillende socials zijn een pré.

Checklist:
– Marketing-, communicatie- of mediagerelateerde opleiding;
– WO/HBO denk-/werkniveau;
– 5 tot 10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, waarvan min. 2 jaar bij een bureau;
– Jouw uitdaging: contentmarketingdoelstellingen halen;
– Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent kritisch, ondernemend en kwaliteitsgericht.

 Wat doet een accountmanager bij The Post?
Als accountmanager ben je het directe aanspreekpunt van onze klanten. Jij zorgt ervoor dat de relatie met de klanten goed is en dat ze meer dan tevreden zijn. Je denkt met ze mee en geeft strategisch advies. Met jouw neusje voor commerciële kansen verras je klanten graag met nieuwe online trends; daar krijg je energie van. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten en omzet van jouw klanten.

Maar je bent niet alleen met klanten bezig: ook naar je collega’s toe heb je een belangrijke rol. Dankzij jouw heldere briefings kan het team concreet aan de slag met de contentproductie, waardoor contentmarketingdoelen worden behaald.

Waar ben jij als accountmanager écht goed in?
Een goede relatie met klanten onderhouden: daar ga jij goed op. Je bent initiatiefrijk, ondernemend en commercieel, wat betekent dat je continue met nieuwe ideeën komt en kansen ziet voor je klanten. Je werkt project- en planmatig, waardoor ook het team gestructureerd aan de slag kan. Dit alles doe je met de instelling ‘alles moet kloppen’: je vindt kwaliteit belangrijk en bent erop gericht continue dingen te verbeteren. Hierdoor weet de klant dat hij bij jou in goede handen is.

Checklist:
– WO/HBO denk-/werkniveau;
– 5 tot 10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, waarvan min. 2 jaar bij een bureau;
– Je kunt foutloos Nederlands en goed Engels;
– Je bent bekend in de wereld van contentmarketing;
– Je hebt ervaring met het maken en schrijven van offertes.

 Wat doet een tekstschrijver bij The Post?
Als tekstschrijver ben je verantwoordelijk voor het schrijven van waardevolle teksten; van boeiende whitepapers en SEO-proof blogs tot pakkende interviews en social updates. Jij weet binnen de kortste keren de kern van een verhaal te vinden en weet altijd de juiste tone of voice te pakken. En ook belangrijk: je houdt het hoofd koel in de hectiek van het bureauwerk.

Waar ben jij als tekstschrijver écht goed in?
Schrijven, schrijven, schrijven: daar ligt jouw passie. Door je brede interesse en journalistieke ervaring weet je over ieder onderwerp een boeiende tekst te schrijven. En of het nou gaat om een gedegen achtergrondartikel of luchtige teksten – jij begrijpt welke toon passend is. Jij weet als geen ander informatie boven te krijgen en deze op de juiste manier te presenteren. Je hebt een voorliefde voor contentmarketing en je kan teksten toetsen aan een strategie. Je bent ambitieus en een échte teamplayer: je werkt makkelijk samen met collega’s. Ervaring met copywriting is een pré, maar het is in ieder geval belangrijk dat je teksten foutloos zijn en lekker lezen.

Checklist:
– WO/HBO denk-/werkniveau;
– Journalistieke achtergrond;
– Minimaal 2 jaar werkervaring als tekstschrijver;
– Jouw uitdaging: van ingewikkelde onderwerpen begrijpelijke teksten maken;
– Je kunt snel schakelen tussen taken, klanten en thema’s;
– Je bent stressbestendig, secuuren hebt ervaring met storytelling en/of marketing.

 Wat doet een digital designer bij The Post?
Als designer bij The Post ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen van alle mogelijke digitale uitingen voor onze opdrachtgevers: van een social post of online advertentie tot het complete ontwerp van een webpagina of digitale huisstijl. Binnen de kortste keren vertaal jij een goed idee naar een visueel verhaal. Of je nou met onze online marketeer een data-driven campagne neerzet, of dat je met onze art director een concept visueel uitwerkt: als designer bij The Post haal jij het beste in jezelf én in je ontwerpen naar boven.

Waar ben jij als designer écht goed in?
Je bent écht goed in het neerzetten van de juiste visuele toon, voor iedere opdracht en voor iedere klant. Je ontwerpen zijn gedegen en onderbouwd, en raken het publiek in het hart. Je snapt dat design niet alleen draait om esthetiek, maar juist ook om het behalen van resultaat. Je bent creatief en kunt buiten de lijntjes kleuren, maar bent ook heel goed in staat om op het juiste moment de grote lijn vast te houden. En je hebt de ambitie om – samen met ons – te bouwen aan de toekomst van contentmarketing.

Checklist:
Ongeveer 3 jaar werkervaring als digital designer;
– Jouw uitdaging: supervette designs maken die ook resultaat behalen;
– Programma’s als Illustrator en Photoshop hebben voor jou geen geheimen;
– Ervaring met Premiere, After Effects en 3D is een pré;
– Je beschikt over een portfolio waarmee je ons in één keer overtuigt;
– Je bent stressbestendig, secuur en hebt ervaring met storytelling en/of marketing. 

 Wat doet een stagiair vormgeving bij The Post?
Als stagiair vormgeving bij The Post maak je concepten voor onze klanten én voor onszelf. Je houdt je bezig met de vormgeving van verschillende uitingen. Zo maak je bijvoorbeeld updates voor social media, ondertitel en edit je videocontent en ontwerp je allerlei soorten marketinguitingen. Je doet mee aan brainstormsessies, bedenkt creatieve concepten en maakt leuke dingen mee zoals het assisteren bij een draaidag. Doordat je met meerdere designers in een team werkt, is er altijd iemand die je kan helpen als je het zelf even niet meer weet. Je ondersteunt je collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden, maar draait mee als volwaardig lid van het team. 

Waar ben jij als stagiair vormgeving écht goed in?
Jij bent écht goed in het verzinnen van creatieve vormgevingsconcepten. Je komt met verrassende ideeën en je hart gaat sneller kloppen van mooi design. Je bent daarnaast meedenkend, stressbestendig en zelfstandig. Proactief aan de slag gaan is voor jou geen probleem. Je voelt je thuis op social media en kunt toffe ideeën bedenken voor het ontwerp van updates op verschillende socialkanalen. Daarnaast word je warm van contentmarketing en leer je graag meer over onze methodiek.  

Checklist:
– Beschikbaar vanaf februari 2020;
– Student op HBO- of WO-niveau;
– Je kan goed werken met programma’s als Photoshop, Illustrator InDesign en Premiere Pro;
– Kennis van After Effects en WordPress is een pré.

Reageren?

Solliciteren op één van de vacatures? Mail naar Yossip op werken@thepost.nl, voeg daarbij een korte motivatie en je cv toe. Indien de vacature erom vraagt, graag ook je portfolio meesturen.

Open sollicitatie

Open sollicitatie
Heb jij een superkracht die we volgens jou missen in ons team? Laat het weten via werken@thepost.nl en wie weet kun jij ons versterken.

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren