Join us!

We zijn altijd op zoek naar nieuwe helden. Mensen met een unieke eigenschap die ons team van helden kan versterken. Bekijk snel welke superkrachten we zoeken.

Wat we doen

Bij The Post werken we samen aan de mooiste content voor onze klanten. In tekst, beeld en geluid. Voor uiteenlopende kanalen. Als makers van de content hebben we allemaal onze eigen talenten. Van taal tot video en van design tot planning. Daarmee versterken we één voor één ons team, dat ondertussen uit zo’n twintig mensen bestaat.

Over The Post

Groei & ambitie

We zijn een ambitieuze organisatie die druk bezig is met groeien. Onze ambities zijn onze drijfveer en samen willen we het verschil maken in de wereld van contentmarketing, waarbij iedere held uit ons team zijn krachten optimaal benut.

Toffe klanten

Onze klanten zijn heel verschillend en dat maakt ze ook zo leuk. Hele grote internationale bedrijven en lokale organisaties; business to business of gericht op consumenten en van verf tot veevoeder: geen klant (en opdracht) is hetzelfde.

(Netflix &) chill

Trek aan waar je blij van wordt, maak woordgrappen waar je je eigenlijk voor schaamt en zoek het comfortabelste werkplekje van kantoor: we zijn de moeilijkste niet. Ook niet als het gaat om (in overleg) thuis werken of  wat later beginnen. Als tegenprestatie vragen we van jou ook wat flexibiliteit.

Zwolle

Wij zweren bij Zwolle. De gezelligste stad van Nederland, als je het ons vraagt. En een stuk centraler dan veel mensen denken: in een uurtje ben je in Utrecht en in een iets ruimer uur in Amsterdam. Ons kantoor zit naast de snelweg, het station is op tien minuten fietsen en de bus stopt voor de deur.

Eten & drinken

We lunchen elke dag gezamenlijk aan de keukentafel. Geen meegebrachte boterhammetjes uit een zakje, maar vers afgebakken brood, lekker beleg en een sapje voor de vitamines.

Borrelen

Succes moet je vieren (en de vrijdagmiddag ook), dus hebben we iedere maand een gezellige borrel om elkaar te laten zien wat we allemaal gemaakt hebben en lekker bij te praten. En op vrijdagmiddag drinken we ook vaak samen een biertje. Of twee.

Groei & ambitie

We zijn een ambitieuze organisatie die druk bezig is met groeien. Onze ambities zijn onze drijfveer en samen willen we het verschil maken in de wereld van contentmarketing, waarbij iedere held uit ons team zijn krachten optimaal benut.

Toffe klanten

Onze klanten zijn heel verschillend en dat maakt ze ook zo leuk. Hele grote internationale bedrijven en lokale organisaties; business to business of gericht op consumenten en van verf tot veevoeder: geen klant (en opdracht) is hetzelfde.

(Netflix &) chill

Trek aan waar je blij van wordt, maak woordgrappen waar je je eigenlijk voor schaamt en zoek het comfortabelste werkplekje van kantoor: we zijn de moeilijkste niet. Ook niet als het gaat om (in overleg) thuis werken of  wat later beginnen. Als tegenprestatie vragen we van jou ook wat flexibiliteit.

Zwolle

Wij zweren bij Zwolle. De gezelligste stad van Nederland, als je het ons vraagt. En een stuk centraler dan veel mensen denken: in een uurtje ben je in Utrecht en in een iets ruimer uur in Amsterdam. Ons kantoor zit naast de snelweg, het station is op tien minuten fietsen en de bus stopt voor de deur.

Eten & drinken

We lunchen elke dag gezamenlijk aan de keukentafel. Geen meegebrachte boterhammetjes uit een zakje, maar vers afgebakken brood, lekker beleg en een sapje voor de vitamines.

Borrelen

Succes moet je vieren (en de vrijdagmiddag ook), dus hebben we iedere maand een gezellige borrel om elkaar te laten zien wat we allemaal gemaakt hebben en lekker bij te praten. En op vrijdagmiddag drinken we ook vaak samen een biertje. Of twee.

Kun jij ons team versterken met jouw superkracht?

Wij hebben ruimte voor versterking binnen ons creatieve team! Ben jij in staat om de strategische kaders van onze klanten te vertalen in ijzersterke concepten? Is jouw blikveld niet beperkt tot één discipline, maar kijk jij met een integrale blik naar contentmarketing? Dan ben jij misschien wel de art director die we zoeken.

Als art director ben je onderdeel van het creatieteam en zorg je er samen met je collega’s voor dat concepten van A tot Z worden neergezet en uitgevoerd. Je bent in staat om creatieve concepten te ontwikkelen en te vertalen naar een briefing voor content in de breedste zin van het woord. Deze verkoop jij zowel intern als extern aan de opdrachtgevers. Hierbij weet je zelfs de meest standvastige mensen te overtuigen van jouw ideeën.

Natuurlijk weet jij bij de uitvoering van de concepten als geen ander de kwaliteit te waarborgen. Je werkt nauw samen met onze creative director en contentproducers om tot prijswinnend werk te komen voor onze klanten.

Jij bent…

  • Ambitieus en zeer gemotiveerd
  • Een tikkie eigenwijs
  • Goed in staat samen te werken met collega’s in verschillende disciplines
  • Bekend met de mogelijkheden op het gebied van content- en online marketing
  • Ervaren binnen de bureauwereld
  • Al minimaal 3 jaar aan het werk

Wat doet een stagiair copywriting bij The Post?
Als stagair copywriting bij The Post maak je teksten voor onze klanten én voor onszelf. Je schrijft blogs en artikelen, interviewt, maakt updates voor de social-media-kanalen van onze klanten, werkt mee aan het ondertitelen van video’s en zorgt er voor dat onze eigen socials up-to-date zijn. Je doet mee aan brainstormsessies, bedenkt creatieve concepten en maakt leuke dingen mee, zoals het assisteren bij een draaidag. Doordat je met meerdere tekstschrijvers in een team werkt, is er altijd iemand die je kan helpen als je het zelf even niet meer weet. Je ondersteunt je collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden, maar draait mee als volwaardig lid van het team.

Waar ben jij als stagiair copywriting écht goed in?
Jij zag de twee fouten in de tekst hiernaast direct. Kortom: jij bent écht goed met taal en weet precies hoe je een pakkende tekst schrijft. Bovendien kun je je moeiteloos aanpassen aan de tone of voice van onze klanten, weet hoe je mensen kunt verleiden om door te klikken en hoe je een goede blog opbouwt. Je bent daarnaast meedenkend, leergierig, precies en zelfstandig. Proactief aan de slag gaan is voor jou geen probleem. Je voelt je thuis op social media en vindt het leuk om je vast te bijten in de dagelijkse onderwerpen voor onze klanten. Daarnaast ben je geïnteresseerd in contentmarketing en leer je graag meer over onze methodiek. 

Checklist:
– Beschikbaar vanaf maart 2021, voor circa 5 maanden;
– Je studeert HBO Journalistiek, Communicatie of een vergelijkbare opleiding;
  Je schrijft foutloos, pakkend en snel;
– Kennis van WordPress is een pré.

 

Wat doet een stagiaire vormgeving bij The Post?

Als stagiaire vormgeving bij The Post maak je concepten voor onze klanten én voor onszelf. Je houdt je bezig met de vormgeving van verschillende uitingen. Zo maak je bijvoorbeeld updates voor social media, ondertitel en edit je videocontent en ontwerp je allerlei soorten marketinguitingen. Je doet mee aan brainstormsessies, bedenkt creatieve concepten en maakt leuke dingen mee zoals het assisteren bij een draaidag. Doordat je met meerdere designers in een team werkt, is er altijd iemand die je kan helpen als je het zelf even niet meer weet. Je ondersteunt je collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden, maar draait mee als volwaardig lid van het team.

 

Waar ben jij als stagiaire vormgeving écht goed in?

Jij bent écht goed in het verzinnen van creatieve vormgevingsconcepten. Je komt met verrassende ideeën en je hart gaat sneller kloppen van mooi design. Je bent daarnaast meedenkend, stressbestendig en zelfstandig. Proactief aan de slag gaan is voor jou geen probleem. Je voelt je thuis op social media en kunt toffe ideeën bedenken voor het ontwerp van updates op verschillende socialkanalen. Daarnaast word je warm van contentmarketing en leer je graag meer over onze methodiek. 

Checklist:

  • Beschikbaar vanaf september 2020, voor circa 5 maanden
  • Student op HBO- of WO-niveau
  • Je kan goed werken met programma’s als Illustrator, InDesign, Photoshop en Premiere Pro 
  • Kennis van After Effects en WordPress is een pré

Heb jij een superkracht die we volgens jou missen in ons team? Laat het weten via werken@thepost.nl en wie weet kun jij ons versterken.

Kun jij ons team versterken met jouw superkracht?

Wij hebben ruimte voor versterking binnen ons creatieve team! Ben jij in staat om de strategische kaders van onze klanten te vertalen in ijzersterke concepten? Is jouw blikveld niet beperkt tot één discipline, maar kijk jij met een integrale blik naar contentmarketing? Dan ben jij misschien wel de art director die we zoeken.

Als art director ben je onderdeel van het creatieteam en zorg je er samen met je collega’s voor dat concepten van A tot Z worden neergezet en uitgevoerd. Je bent in staat om creatieve concepten te ontwikkelen en te vertalen naar een briefing voor content in de breedste zin van het woord. Deze verkoop jij zowel intern als extern aan de opdrachtgevers. Hierbij weet je zelfs de meest standvastige mensen te overtuigen van jouw ideeën.

Natuurlijk weet jij bij de uitvoering van de concepten als geen ander de kwaliteit te waarborgen. Je werkt nauw samen met onze creative director en contentproducers om tot prijswinnend werk te komen voor onze klanten.

Jij bent…

  • Ambitieus en zeer gemotiveerd
  • Een tikkie eigenwijs
  • Goed in staat samen te werken met collega’s in verschillende disciplines
  • Bekend met de mogelijkheden op het gebied van content- en online marketing
  • Ervaren binnen de bureauwereld
  • Al minimaal 3 jaar aan het werk

 Wat doet een stagiair copywriting bij The Post?
Als stagair copywriting bij The Post maak je teksten voor onze klanten én voor onszelf. Je schrijft blogs en artikelen, interviewt, maakt updates voor de social-media-kanalen van onze klanten, werkt mee aan het ondertitelen van video’s en zorgt er voor dat onze eigen socials up-to-date zijn. Je doet mee aan brainstormsessies, bedenkt creatieve concepten en maakt leuke dingen mee, zoals het assisteren bij een draaidag. Doordat je met meerdere tekstschrijvers in een team werkt, is er altijd iemand die je kan helpen als je het zelf even niet meer weet. Je ondersteunt je collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden, maar draait mee als volwaardig lid van het team.

Waar ben jij als stagiair copywriting écht goed in?
Jij zag de twee fouten in de tekst hierboven direct. Kortom: jij bent écht goed met taal en weet precies hoe je een pakkende tekst schrijft. Bovendien kun je je moeiteloos aanpassen aan de tone of voice van onze klanten, weet hoe je mensen kunt verleiden om door te klikken en hoe je een goede blog opbouwt. Je bent daarnaast meedenkend, leergierig, precies en zelfstandig. Proactief aan de slag gaan is voor jou geen probleem. Je voelt je thuis op social media en vindt het leuk om je vast te bijten in de dagelijkse onderwerpen voor onze klanten. Daarnaast ben je geïnteresseerd in contentmarketing en leer je graag meer over onze methodiek.   

Checklist:
– Beschikbaar vanaf maart 2021, voor circa 5 maanden;
– Je studeert HBO Journalistiek, Communicatie of een vergelijkbare opleiding;
  Je schrijft foutloos, pakkend en snel;
–  Kennis van WordPress is een pré.

Wat doet een stagiaire vormgeving bij The Post?

Als stagiaire vormgeving bij The Post maak je concepten voor onze klanten én voor onszelf. Je houdt je bezig met de vormgeving van verschillende uitingen. Zo maak je bijvoorbeeld updates voor social media, ondertitel en edit je videocontent en ontwerp je allerlei soorten marketinguitingen. Je doet mee aan brainstormsessies, bedenkt creatieve concepten en maakt leuke dingen mee zoals het assisteren bij een draaidag. Doordat je met meerdere designers in een team werkt, is er altijd iemand die je kan helpen als je het zelf even niet meer weet. Je ondersteunt je collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden, maar draait mee als volwaardig lid van het team.

 

Waar ben jij als stagiaire vormgeving écht goed in?

Jij bent écht goed in het verzinnen van creatieve vormgevingsconcepten. Je komt met verrassende ideeën en je hart gaat sneller kloppen van mooi design. Je bent daarnaast meedenkend, stressbestendig en zelfstandig. Proactief aan de slag gaan is voor jou geen probleem. Je voelt je thuis op social media en kunt toffe ideeën bedenken voor het ontwerp van updates op verschillende socialkanalen. Daarnaast word je warm van contentmarketing en leer je graag meer over onze methodiek. 

Checklist:

  • Beschikbaar vanaf september 2020, voor circa 5 maanden
  • Student op HBO- of WO-niveau
  • Je kan goed werken met programma’s als Illustrator, InDesign, Photoshop en Premiere Pro 
  • Kennis van After Effects en WordPress is een pré

Heb jij een superkracht die we volgens jou missen in ons team? Laat het weten via werken@thepost.nl en wie weet kun jij ons versterken.

Reageren?

Solliciteren op één van de vacatures? Mail naar Yossip op werken@thepost.nl, voeg daarbij een korte motivatie en je cv toe. Indien de vacature erom vraagt, graag ook je portfolio meesturen.

Open sollicitatie

Open sollicitatie
Heb jij een superkracht die we volgens jou missen in ons team? Laat het weten via werken@thepost.nl en wie weet kun jij ons versterken.

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren

Social distance proof.

The Post werkt social distance proof! Ontdek ons aanbod voor deze periode en blijf in contact met jouw publiek.