Je content is klaar, poppen maar!

Na uren zwoegen is je content klaar. De serie video’s, blogs of podcasts staan klaar om gebinged te worden. Bakkie popcorn erbij en ga er lekker voor zitten. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw content eruit popt tussen alle andere content die gemaakt wordt? Naast onze Bingemarketing® principes, is een deftig staaltje campagne voeren orde van de dag. Wij laten zien hoe jouw gemaakte content bij het juiste publiek terecht komt, zodat zij van de serie kunnen genieten. Bekijk hieronder hoe we voor KNB, FBTO en Eneco eMobility tot prachtige resultaten zijn gekomen, of download de whitepaper waarin we je meenemen in onze aanpak.

Download de whitepaper

Benieuwd naar onze strategie en welke tips en tricks we hebben voor jouw eerstvolgende contentcampagne? Download dan onze whitepaper.

Download
Download
Case - KNB

KNB

Hoe maak je de taal van notarissen begrijpelijk voor het publiek dat de notaris bezoekt? Met de campagne ‘He Notaris, Vertaal ’s’ bereikten we meer vertalingen van notaristermen dan verwacht. Om publiek te trekken naar het platform, werden diverse distributiekanalen ingezet zoals social media en Google Display banners. De verwachte vertalingen werden ruimschoots overtroffen met zo’n 76%. Lees hier meer over de case.

Case - FBTO

FBTO

Voor FBTO realiseerden we een stijging van 40% in merkoverweging. Bouwen aan een consistente lijn van verhalen die past bij het merk en het publiek is de sleutel tot succes. Daarnaast is het van belang dat je er met content bent, wanneer je publiek ervoor openstaat. Hier kom je achter aan de hand van data-analyse en het uitvoeren van diverse tests. Lees meer over zulke tests in onze whitepaper.

Tijd om op te poppen?

Benieuwd geraakt naar onze campagnes of onze beproefde Bingemarketing® methodiek? Of wil je meer weten over hoe we de contentcampagnes van bovenstaande cases tot een succes hebben gemaakt. (Aukje reageert binnen 24 uur)

Chat met Aukje
Plan je afspraak