NIEUWE TRAINER BIJ FRANKWATCHING: ONZE CONTENTDIRECTOR ELSE

NIEUWE TRAINER BIJ FRANKWATCHING: ONZE CONTENTDIRECTOR ELSE
september 2, 2018 admin

NIEUWE TRAINER BIJ FRANKWATCHING:
ONZE CONTENTDIRECTOR ELSE

VOLG DE TRAINING CONTENTMAPPING

Onze contentmarketing director Else is nu ook trainer voor Frankwatching. Ze gaat de training Contentmapping geven, waarin je in één dag leert hoe je efficiënter met je content kunt omgaan. De eerste trainingen staan gepland op dinsdag 2 oktober en op donderdag 13 december. Je kunt je hiervoor inschrijven via de website van Frankwatching.

Veel organisaties maken mooie, relevante content die vaak maar korte tijd aandacht krijgt op hun kanalen. En dan staat het volgende item alweer op de kalender. Zonde van je geld, tijd en energie. Ook is het maar de vraag of je doelgroep de uiting heeft gezien. De methodiek Contentmapping, die door The Post is ontwikkeld, helpt je bij het vergroten van het bereik én de levensduur van je content.

WIL JE NIETS VAN ONS MISSEN? BLIJF OP DE HOOGTE VAN DE LAATSTE UPDATES.

Doorontwikkeling bestaande training

The Post verzorgt regelmatig workshops bij bedrijven, zoals de inspiratiesessie Contentmarketing, de training Tekst schrijven voor web en social en de workshop Video maken. Ook de training Contentmapping – die nu bij Frankwatching op het programma staat – is al aardig uitgekristalliseerd. Else: “Toch gaat deze training er anders uitzien. De branche is constant in beweging, dus hebben we hard gewerkt aan de doorontwikkeling van de bestaande training Contentmapping.”

‘De branche is constant in beweging en onze trainingen spelen daarop in’

– Else Adriaans

Naast aandacht voor het contentmappen van al gemaakte content, ligt de focus in de nieuwe training ook op het contentmappen voorafgaand aan een productie. Hierbij wordt gekeken naar de contentmarketingstrategie en de huidige trends en ontwikkelingen in social media. Daarnaast wordt een stuk contentplanning in de training meegenomen. Met nieuw ontwikkeld lesmateriaal ga je praktisch aan de slag met al deze onderdelen van Contentmapping.

Tipje van de sluier

Benieuwd naar de training? In een recente story op het Instagram-kanaal van Frankwatching gaf Else alvast 3 tips om meer uit je content te halen:

  1. Zorg ervoor dat je content zo tijdloos mogelijk is. Vermijd dus het noemen van data en seizoenen, en het gebruik van woorden als ‘gisteren’, ‘vandaag’ en ‘morgen’.
  2. Bedenk voordat je een productie maakt, zoals een interview, blog of video, wat je nog meer met die content kunt doen. Zodat je bijvoorbeeld nog een extra videoquote kunt opnemen.
  3. Werk met een aantal vaste formats: rubrieken voor je producties én je contentmaps. Op die manier herkent je publiek je content sneller en is het voor jou makkelijker om die content te maken.

Meer tips?

Neem gerust contact op met Else voor meer informatie: else@thepost.nl

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren