Wavin

De verhalen achter de kennis en het product

De kennis en producten van Wavin zitten verstopt achter de muren en onder de grond. Bij een perfect functionerend leidingnetwerk sta je zelden stil, maar ons dagelijks leven stokt als het niet functioneert. The Post creëert content voor Wavin om de verhalen achter het vanzelfsprekende te ontdekken en de innovatieve kennis van Wavin te delen.

01 Vraag

Wavin heeft The Post gevraagd om door middel van contentmarketing de inhoudelijke merkbekendheid, productbekendheid, en positie als kennispartner te vergroten. Wavin wil bekend zijn als kennisleider, kennispartner en ontwikkelaar op het gebied van duurzame en intelligente oplossingen voor de aan- en afvoer van water, gas en elektra. Om deze merkbekendheid, en productbekendheid te genereren zullen de diverse oplossingen van Wavin worden toegelicht.

02 Strategie

Voor Wavin maken we gebruik van tekst- en videocontent. Hierin staan de lokale vraagstukken met de bijbehorende duurzame oplossingen van Wavin centraal. Wavin nodigt de kijker uit om samen, met de poten in de modder en de kop boven het maaiveld uir, te werken aan de oplossingen van vandaag én morgen. We laten zien hoe de opgebouwde kennis en veranderende wereld leidt tot inspiratie voor nog meer innovatiekracht.

03 Productie

In de content van Wavin worden mondiale problemen teruggebracht tot lokale vraagstukken, met de duurzame oplossingen die daarbij horen. Complete oplossingen, waarbij de kennis en expertise van Wavin én de bijbehorende producten de helpende hand bieden, voor gezinnen, bedrijven, dorpen en gemeentes. Hetgeen wat de verschillende formats verbindt zijn de duurzame oplossingen van (vaak) lokale vraagstukken die worden uitgelicht op een toegankelijke, professionele en inspirerende manier.

04 Distributie

Alle content wordt geplaatst op de website van wavin.com/nl. Om het publiek hier naartoe te leiden, maken we organische en betaalde updates voor LinkedIn, Facebook, Instagram en Twitter.

Meer weten 
over dit project

Deze persoon helpt je graag verder.

Contact
Bart Prins
Bart Prins
Creative director

Bekijk onze andere cases

The Post is een SIXD' Agency.
Meet SIXD' here.