It’s official: we zijn certified Google Partner!

13 augustus 2021

Taart, slingers en ballonnen: The Post is officieel Google Partner! Dat betekent dat we echte experts zijn op het gebied van Google Ads. En dát betekent weer dat je bij ons aan het juiste adres bent voor een optimaal functionerende online marketingcampagne.

Scrol eerst maar even helemaal naar beneden. Naar de footer van deze website. Daarna mag je weer terugkomen naar deze alinea.

...

Zag je ‘m? De Google Partner badge? Daaraan zie je dat wij Google Partner zijn. En Certified Google Partner word je anno 2021 niet zomaar: daarvoor moet je aan verschillende eisen voldoen. Zo moeten de campagnes die we voor onze klanten instellen een minimale optimalisatiescore van 70% hebben. Dat betekent dat we continu blijven optimaliseren om ervoor te zorgen dat advertenties doen wat ze moeten doen: scoren!

Actief adverteren met diploma

Daarnaast moet je in de afgelopen 90 dagen minimaal 10.000 euro aan Ads uitgegeven hebben én moet de helft van je online marketeers gecertificeerd zijn in Google Ads. Wij voldoen aan die eisen en daarmee hebben we de felbegeerde badge binnengesleept.

Wat levert het ons op?

Doordat we Google Partner zijn, hebben we als eerste toegang tot de beta-features van Google. Dat betekent dat wij nieuwe toepassingen als een van de eersten mogen testen. Bovendien betekent ons partnership dat wij altijd op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen. Google vraagt ons namelijk om continu trainingen en toetsen te volgen over advertising, anders nemen ze de badge gewoon weer mee naar huis ;-)

Wat levert het jullie op?

Kortom: wij zijn dus helemaal op de hoogte van alles rondom Google Ads. En dat is mooi, want dat zorgt ervoor dat onze content op de beste manier gedistribueerd en ingezet kan worden. Wil je meer weten? Dahlia vertelt je er graag alles over. Bel haar op 038- 422 4001 of stuur een mailtje naar dahlia@thepost.nl!

Onze nieuwsbrief ontvangen?

Let us keep you posted.