Meet The Post'ers: Thijn, Online Marketeer

24 januari 2023

‘Wat doe je in het dagelijks leven?’ Het is de meest gebruikte openingszin bij smalltalk. Wij vroegen bij onze collega’s nét iets verder door. Dit is onze The Post’er Thijn.

Thijn is een klassiek geval van de stagiair die bleef plakken. En daar zijn wij heel blij mee. Want hij maakt niet alleen de beste campagnes, je kunt hem er ook nog eens prima bij hebben als collega. Dus Thijn, vertel:

Jouw baan bij The Post …

…is top! Nadat ik afstudeerde bij The Post kon ik meteen aan de slag als online/digital marketeer. En nu ben ik verantwoordelijk voor onze marketingactiviteiten én die van onze klanten. Ik ben van A tot Z betrokken bij campagnes, van distributieplan tot het optimaliseren van de campagne wanneer die live staat. Hierbij werk ik samen met mijn collega’s van design, copy en video, zodat we de campagne met de beste content kunnen vullen.

Zeg ik ‘tofste klus’ bij The Post, zeg jij …

… we doen veel gave campagnes bij The Post, maar voor mij was de leukste tot dusver: FBTO Prinsjesdag. Dit is één van grootste campagnes die ik heb gedraaid.

En we hadden voor FBTO ook een primeur: een eerste podcast pre-roll. Het uitdagende van de campagne was om het publiek in de campagne mee te nemen over drie verschillende periodes en fases. Het fijne aan campagnes draaien bij The Post is dat je van tevoren weet dat je met mooie content werkt en makkelijk kan schakelen bij nieuwe ideeën en inzichten. Dat ging tijdens deze klus ook heel lekker.

‘Bureauleven’ betekent voor jou …

… een perfecte mix tussen hard lachen en hard werken. En dat is hier bij The Post, sinds de eerste dag dat ik binnen liep, goed te merken. We volgen allemaal de ontwikkelingen in ons vakgebied en delen die met elkaar. Met deze nieuwe inzichten proberen we lopende cases te verbeteren. En dan hebben we natuurlijk nog de pubquiz waar we maandelijks aan mee proberen te doen. Dan eten we eerst samen in de stad, om daarna onze algemene kennis te checken.

Zeg ik ‘team’, dan zeg jij …

… klaar staan voor elkaar. Als bureau heb je natuurlijk met piekmomenten te maken. Iedereen zit dan diep in zijn eigen werk, maar iedereen staat er ook dan voor open om elkaar te helpen. Uiteindelijk werken we allemaal samen aan de beste content en campagnes.

Jouw meest bingewaardige serie ‘ever’ is …

… dit is volgens mij het moment om te bekennen dat ik niet een al te grote seriekijker ben hè?

Maar Sunderland Till I Die vond ik wel echt leuk om te kijken! Voetbal, marketing en business zijn dan ook drie thema’s waar ik erg in geïnteresseerd ben. Hoe een voetbalclub zich probeert te verkopen aan fans, spelers en medewerkers vond ik erg leuk om te zien.

Als je niet aan het werk bent bij The Post, dan vinden we jou …

… achter mijn laptop in mijn bedroom studio, waar ik muziek produceer. Ik ben sinds mijn dertiende bezig met muziek en heb me het produceren zelf aangeleerd. Zo nu en dan maak ik wat af en release ik het op Spotify.  Maar meer voor mijn eigen plezier dan voor de streams. Eigenlijk wordt het een keer tijd dat ik een knallende strategie achter mijn muziek ga hangen.

En als ik niet achter mijn laptop zit, dan vind je me op het voetbalveld. Met ons vriendenteam van Wijhe 5 proberen we al jaren het linkerrijtje te behalen, maar helaas nog zonder succes.

The Post is een SIXD' Agency.
Meet SIXD' here.