De website voorziet het publiek van Prorail zowel lokaal als landelijk van relevante content. De website is ontworpen door The Post in samenwerking met Unusual Pixels. Na de in 2018 gewonnen Tender ging The Post aan de slag met het ontwikkelen van een contentstrategie wat later de brandstof werd voor de bouw van de nieuwe website.
De contentstrategie legde de informatiebehoefte van het publiek bloot waardoor een optimale flow kon worden ontwikkeld voor de website. Op basis van de content strategie werd in samenwerking met Unusual Pixels in 2019 het ontwerp van de nieuwe website vervaardigt. De technische realisatie van de website is gedaan door DEPT & Hayona. Het resultaat is een gebruiksvriendelijke website, gevuld met rijke content, die voor iedereen beschikbaar is op elk device.
“Toegankelijke informatie voor iedereen; dat hoort bij een organisatie zoals ProRail.”
- Jasper de Kinkelder contentmanager bij ProRail
Benieuwd geworden? Ervaar het zelf op ProRail.nl
Meer weten over dit project? Neem dan contact op met Bart Prins, Creative Director bij The Post.