The Post wint Medal voor Beste Paid Conversie

29 november 2022

Confetti, champagne, feest, we hebben gewonnen! Onze case voor Wavin Benelux viel gisteravond in de prijzen bij Content Marketing, The Awards in de categorie Beste Paid Conversie. We gingen naar huis met een Medal. En wat een compliment kregen we! Het juryoordeel luidt: ‘Een zeer degelijk opgezette campagne en een logische inzet van alle kanalen, met een focus op de voordelen van het product en niet op het product zelf.’

Collega Bart Prins, Creative Director: “Het was een feestelijke avond in een bomvol Beeld & Geluid in Hilversum, vol prachtige cases waarin we het contentmarketingvak vierden. Eindelijk weer, na 3 jaar afwezigheid door corona. Met meer dan 160 cases, 40 bureaus en klanten en vooral veel vakidioten hebben we er een prachtige avond van gemaakt.”

 

De winnende case

The Post werd drie keer genomineerd en haalde daarvan één prijs binnen: een Medal Distributie voor Paid Conversie van de Wavin Indoor Climate Solutions campagne die vorig jaar zo succesvol was.

Betaalde distributie is steeds vaker een essentieel onderdeel van de distributiemix. We hebben dat effectief en rendabel ingezet voor Wavin. 

We ontwikkelden een concept dat inzet op het onderdeel dat letterlijk alle producten van Wavin met elkaar verbindt: de regelunit Wavin Sentio. Daarmee is een fijn binnenklimaat ‘zo geregeld’. 

De content is een video waarin creativiteit de boventoon voert. De video laat meer zien dan een ‘enkel product’. In de campagneuitingen zetten we het eindresultaat voor de gebruiker van die regelunit centraal: comfort in huis door een fijne temperatuur en frisse lucht.


Lees de volledige case hier

 

Andere genomineerde cases

FBTO

Klanten van FBTO die hun dromen achterna jagen en anderen inspireren dit ook te doen. We leggen deze verhalen al drie jaar lang vast voor de verzekeringsmaatschappij. Inmiddels zijn dat er al meer dan 40! Naast prachtige verhalen levert dit erg mooie resultaten op voor FBTO. Helaas won deze case geen prijs, maar we waren wel genomineerd in de categorie Contentmarketingprogramma Business to Consumer.

Eneco eMobility

Ondernemingen laten zien en helpen hun laadzaken op orde maken. Dat is de verhaallijn van Eneco eMobility: we gaan in gesprek met ondernemers die laadpalen van Eneco hebben aangeschaft. We helpen ze op weg naar hun groene toekomst en dat werpt zijn vruchten af. Met rake content weten we de interesse te wekken van de duurzame ondernemer. We waren met deze case genomineerd in de categorie Contentmarketingprogramma Business to Business.

 

Over de CMTA

Content Marketing The Awards, CMTA, zijn de Nederlandse prijzen op het gebied van contentmarketing. Georganiseerd door Platform Content en MarketingReport zijn de CMTA’s een podium voor de crème de la crème in onze branche. We meten ons aan de top van de bureaus van Nederland en het geeft ons en onze klanten goed inzicht in de kwaliteit van onze content.

Meer weten 
over dit project

Deze persoon helpt je graag verder.

Contact
Bart Prins
Bart Prins
Creative director
The Post is een SIXD' Agency.
Meet SIXD' here.