Unive

Verzekeraar van de toekomst

Unive
Van Univé kregen we de vraag of we een video wilden maken voor een internationale verzekeringsbeurs in Italië. De bedoeling van de video is dat duidelijk naar voren komt waarmee Univé allemaal bezig is als het gaat om innovatie. Een erg inhoudelijk verhaal, dat in korte tijd verteld moet worden én visueel aantrekkelijk moet zijn.

Story-driven

Omdat we bij The Post altijd proberen om informatie op een verhalende vorm over te brengen, probeerden we ook hiervoor een aantrekkelijke vertelvorm te bedenken. Uiteindelijk hebben we een verhaal om de inhoud heen weten te bouwen, waarmee we een spanningsboog creëren die de aandacht van de kijker pakt én vasthoudt. Een goed voorbeeld van visual storytelling dus.

Om tot dit filmische resultaat te komen, hebben we samengewerkt met verschillende partijen. Vanuit hun discipline hebben zij het geheel naar een hoger niveau getild. Zo is voor deze video een sounddesign ontworpen en heeft een colorist een kleurenpalet ontwikkeld dat past bij Univé en de sfeer van de video.

Meer weten over Bingemarketing?

Ik help je graag verder.

Contact
Charleen van der Vechte
Charleen van der Vechte
Account Director

Bekijk onze andere cases

Onze nieuwsbrief ontvangen?

Let us keep you posted.