-
Commercial: Water uit Fryske BronIn deze aflevering zie je de lange reis die water aflegt voordat het bij jou en mij uit de kraan komt. De hoofdrollen worden gespeeld door de medewerkers van...
-
Straatpraat: Waar komt jouw water vandaan?We gingen naar Leeuwarden om het winkelend publiek te vragen waar hun water vandaan komt. En nee, ‘uit de kraan’ is niet het goede antwoord.
-
Proef jij het verschil?Proef jij de verschillen van de negen Friese Bronnen? We vroegen het de bezoekers van de Vitens WaterWinkel.
-
Waterweetjes: Hoe wordt ons drinkwater gezuiverd?Weet jij waar je kraanwater vandaan komt? Op deze vraag weet een groot deel van de Nederlanders het antwoord niet. Waterbedrijf Vitens wilde daarom het bewustzijn over de herkomst...
-
Waterweetjes: Waar komt ons drinkwater vandaan?Weet jij waar je kraanwater vandaan komt? Op deze vraag weet een groot deel van de Nederlanders het antwoord niet. Waterbedrijf Vitens wilde daarom het bewustzijn over de herkomst...
-
Waterweetjes: Hoe kan drinkwater verschillend smaken?Weet jij waar je kraanwater vandaan komt? Op deze vraag weet een groot deel van de Nederlanders het antwoord niet. Waterbedrijf Vitens wilde daarom het bewustzijn over de herkomst...
S01E04: Hoe wordt ons drinkwater gezuiverd?
Weet jij waar je kraanwater vandaan komt? Op deze vraag weet een groot deel van de Nederlanders het antwoord niet. Waterbedrijf Vitens wilde daarom het bewustzijn over de herkomst en de waarde van ons drinkwater verhogen. Met deze keer de vraag: weet jij eigenlijk hoe ons drinkwater wordt gezuiverd?
Beschrijving van de serie
Weet jij waar je kraanwater vandaan komt? Op deze vraag weet een groot deel van de Nederlanders het antwoord niet. Waterbedrijf Vitens wilde daarom het bewustzijn over de herkomst en de waarde van ons drinkwater verhogen. Als onderdeel van de overkoepelende campagne ‘Water uit Lokale Bron’ werd daarom een regionale campagne opgezet voor de promotie van de negen unieke Friese waterbronnen: ‘Water uit Fryske Bron’.
Negen Friese bronnen werden door middel van een off- en online geïntegreerde campagne gedurende een maand onder de aandacht gebracht. Tijdens de campagne werd een pop-up WaterWinkel geopend in het hart van Leeuwarden. Hier konden bezoekers kennismaken met de verschillende Friese bronnen. The Post was verantwoordelijk voor de online strategie, creatie en distributie van de content, met als doel de traffic naar de website -en de winkel- verhogen.
Meer afleveringen
Crew
Meer weten over deze productie?
Onderstaande contenthelden werkten eraan mee en weten er dus alles van.
Meer zoals dit
-
Hoe doen zij het: Elektrische autoHoe doen zij het belicht de praktische kant van een bepaald onderwerp. In deze aflevering alles over elektrische auto’s. Want hoeveel laadpalen zijn er in Nederland eigenlijk?
-
Waterweetjes: Hoe wordt ons drinkwater gezuiverd?Weet jij waar je kraanwater vandaan komt? Op deze vraag weet een groot deel van de Nederlanders het antwoord niet. Waterbedrijf Vitens wilde daarom het bewustzijn over de herkomst...
-
1 minuut met Rolf DelfosIn gesprek met saxofonist Rolf Delfos, ook over de zakelijke kant die onlosmakelijk aan zijn werk verbonden is.
-
Aan de slag met: MartijnIn Aan de slag met geeft een expert 3 tips over een werkgerelateerd onderwerp. Deze aflevering gaat over sollicitatiegesprekken: dé manier om erachter te komen of een baan of...
-
1 minuut met Markus BosSena-directeur Markus Bos over de toekomst van de organisatie, het belang van muziek en een korte terugblik op 25 jaar Sena.
-
De Eerste: Elektrische droomauto van RowanDe eerste blijft altijd bijzonder. Rowan koos bewust voor een elektrische auto en geniet nu met volle teugen van haar zuinige, snelle Renault ZOE.
-
60" Stories: Rentmeester Ewoud DahmenIn dit videoportret staat de passie van rentmeester Ewoud Dahmen centraal: wat doet hij in zijn dagelijks werk en wat vindt hij daar zo leuk aan?
-
3 vragen aan Rolf Delfos3 vragen aan een man die jazzmuziek ademt, over het maken van muziek én het ondernemerschap dat daar onlosmakelijk aan verbonden is.
-
Beeldrecept: Filmen in de natuurFilmmaker Awi Rabelista Nijhof reisde naar het Himalaya-gebergte om bedreigde stompneusapen te filmen. Hij geeft zijn tips voor het filmen in de natuur.
-
Waterweetjes: Waar komt ons drinkwater vandaan?Weet jij waar je kraanwater vandaan komt? Op deze vraag weet een groot deel van de Nederlanders het antwoord niet. Waterbedrijf Vitens wilde daarom het bewustzijn over de herkomst...
-
1 minuut met Matthijs van DuijvenbodeZanger, toetsenist, producer én manager Matthijs van Duijvenbode over muziek, de zakelijke kant en zijn lidmaatschap van de Raad van Aangeslotenen.
-
Als muziek in de oren van… The Roast RoomMuziek is een belangrijk onderdeel van de identiteit van bedrijven. We zijn op bezoek bij restaurant The Roast Room en spreken Operational Manager Neal Valentijn over zijn muziekkeuzes.
-
We are VonkVonk kwam bij ons met een duidelijk probleem: hun werknemers geven geregeld over de hele wereld presentaties, maar vaak is de introductie die zij geven over het bedrijf niet...
-
Beeldrecept: NachtfotografieNatuurfotograaf Marsel van Oosten vertelt over zijn werkwijze bij het maken van nacht-timelapes. Hij geeft tips en benoemt handige tools.
-
De Eerste: Oude Lada van MartijnDe eerste blijft altijd bijzonder. In dit artikel vertelt twintiger Martijn over zijn eerste oude Lada én de droomreis naar Rusland die hij nog wil maken met dit rode...
-
FAQ: wat doet Sena met het geld dat ik voor mijn licentie betaal?In de FAQ komen de antwoorden op veelgestelde vragen aan bod. Deze keer zoomen we in op de vraag wat Sena doet met de inkomsten uit muzieklicenties.
-
Het Muziekkasboek: Waarom moet je betalen voor muziek?Reporter André van der Zee vraagt ondernemers waarom zij denken te moeten betalen voor muziek. En spreekt met muzikant en docent Will Maas over de waarde van muziek.
-
Wat doe jij?Onze maatschappij en het denken over veiligheid verandert. In deze video zet Veiligheidsregio IJsselland haar medewerkers en partners aan het denken over hún rol voor een veiliger IJsselland.
-
1 minuut met Remy van KesterenOntmoet harpist Remy van Kesteren in deze 1 minuut met-video. Hij vertelt over zijn carrière en inkomsten en geeft advies aan beginnende muzikanten.
-
Proef jij het verschil?Proef jij de verschillen van de negen Friese Bronnen? We vroegen het de bezoekers van de Vitens WaterWinkel.
-
Even over: De toekomst van werkWat kan jij, wat een computer niet kan? In deze video vragen we voorbijgangers hoe zij ervoor zorgen dat ze relevant blijven voor werkgevers in de veranderende arbeidsmarkt.
-
OMHOGERMet Omhoger (2018) waagden we ons voor het eerst op filmterrein. Omhoger is het filmdebuut van The Post en werd gemaakt in het kader van het 48 Hour Film...
-
De Vergelijker: Elektrische auto vs. sportwagenEen handgemaakte sportauto of een 100% elektrische auto. We vergelijken de autoverzekeringen van hun eigenaren? Waar zitten de verschillen en overeenkomsten?
-
60" seconds: Melkveehouder Maarten BurgmansIn dit portret staat de passie van melkveehouder Maarten Burgmans centraal: welke keuzes maakt hij en wat vindt hij zo leuk aan zijn werk?
-
FAQ: waarom betaal ik zowel aan Buma als Sena?In de FAQ komen de antwoorden op veelgestelde vragen aan bod. Deze keer zoomen we in op de vraag waarom muziekgebruikers zowel aan Buma als aan Sena geld afdragen.
-
Straatpraat: Waar komt jouw water vandaan?We gingen naar Leeuwarden om het winkelend publiek te vragen waar hun water vandaan komt. En nee, ‘uit de kraan’ is niet het goede antwoord.
-
3 vragen aan Tino MartinIn de rubriek “3 vragen aan” vertelt Tino Martin over het ondernemerschap dat onlosmakelijk verbonden is aan zijn werk.
-
Doeners: Esra's droomwedstrijdWe maken kennis met Esra en ze vertelt over haar grote droom om na haar zware ongeluk weer mee te rijden met de subtop van de paardendressuur. Drie jaar...
-
1 minuut met Diggy DexRapper Diggy Dex vertelt over zijn passie voor muziek en de daaraan onlosmakelijk verbonden zakelijke kant van zijn werk.
-
Als muziek in de oren van… VelerleiMuziek is een belangrijk onderdeel van de identiteit van bedrijven. We zijn op bezoek bij conceptstore Velerlei in Tilburg en spreken mede-eigenaar Nanneke Mulder over de muziek en sfeer...
-
Doeners Dichtbij: Claude en zijn MorganDoeners Dichtbij is een interactieve pagina met tips, geluidsfragementen en videomateriaal. Hoofdrol in deze aflevering is weggelegd voor Claude, een charmante Fransman met 7 oldtimers.
-
Hoe doen zij het: OldtimerHoe doen zij het belicht de praktische kant van een bepaald onderwerp. In deze aflevering ontdek je alles over oldtimers. De oudste van ons land, het populairste type en...
-
Hoe doen zij het: CabrioHoe doen zij het belicht de praktische kant van een bepaald onderwerp. Deze aflevering gaat over cabrio’s. Hoeveel zijn er in Nederland, hoe zijn ze verzekerd en hoe hoor...
-
Blog van rentmeester Patrick de Groot met 4 tipsIn zijn blog geeft rentmeester Patrick 4 tips aan landgoedeigenaren en grondbezitters, om het rendement op gronden en gebouwen te verbeteren.
-
De Eerste: Sportauto van MartijnDe eerste blijft altijd bijzonder. Martijns kinderdroom kwam op zijn vijftigste eindelijk uit. Toen kocht hij zijn eerste eigen kitcar: een razendsnelle Westfield.
-
FAQ: waarom moet ik betalen voor het afspelen van muziek?In de FAQ komen de antwoorden op veelgestelde vragen aan bod. Deze keer zoomen we in op de vraag waarom muziekgebruikers moeten betalen voor het afspelen van muziek.
-
Als muziek in de oren van… Autobedrijf Van MosselHoe zorg je ervoor dat muziek je werknemers en klanten optimaal stimuleert? We zijn op bezoek bij autobedrijf Van Mossel in Den Bosch en spreken met Robbert-Jan Thepas over...
-
De visies van: Hoe verhoog je het saldo per koe?Drie verschillende experts geven hun visie op een bepaald onderwerp. Hierdoor ontstaat een rond verhaal, in dit geval over het verhogen van het saldo per koe.
-
Animatie: Real Estate ServiceIn deze aflevering leggen we uit wat de Sigma Real Estate Service is, waarmee vastgoedbeheerder het rendement en de uitstraling van hun vastgoed optimaliseren. Bij de animatie hoort een...
-
Interview met landgoedeigenaar Lida Stork-CromhoffVanuit haar rol als ervaringsdeskundige vertelt Lida Stork-Cromhoff, mede-eigenaar van landgoed Hof te Boekelo, over het belang van ondernemerschap.
-
Waterweetjes: Hoe kan drinkwater verschillend smaken?Weet jij waar je kraanwater vandaan komt? Op deze vraag weet een groot deel van de Nederlanders het antwoord niet. Waterbedrijf Vitens wilde daarom het bewustzijn over de herkomst...
-
Hoe verdien jij je brood: Celine Cairo & Suus de GrootSuus de Groot van Sue the Night en singer-songwriter Celine Cairo gaan met elkaar in gesprek over hun carrièrepad, inkomstenbronnen en belangrijke keuzes die ze hebben gemaakt.
-
Short Documentary: Werving & SelectieIn deze korte documentaire duiken we in de wereld van werving en selectie binnen Manpower. Hoofdrol is weggelegd voor Richard, die aan de slag ging bij taugékwekerij Evers Specials.
-
Wat als... We gehackt worden?Stel dat de stroom uitvalt als gevolg van een hack? Wat gebeurt er dan? In deze aflevering kijken we wat de gevolgen zijn voor een melkveehouder en het distributiecentrum...
-
De Eerste: Lelijke Eend van PieterDe eerste blijft altijd bijzonder. Pieter vertelt over zijn eerste, en inmiddels ook tweede, Lelijke Eend. Wat is de charme van zo’n klein Frans autootje?
-
De passie van natuurfotograaf Marsel van OostenNatuurfotograaf Marsel van Oosten heeft onder andere 4 keer de International Photography Award gewonnen en is uitgeroepen tot Wildlife Photographer of the Year 2018. Wat drijft hem in zijn...
-
Commercial: Water uit Fryske BronIn deze aflevering zie je de lange reis die water aflegt voordat het bij jou en mij uit de kraan komt. De hoofdrollen worden gespeeld door de medewerkers van...
-
Fundamentals: Stadhuis UtrechtHet stadhuis van Utrecht ligt midden in de historische binnenstad. Bovendien werken er honderden ambtenaren én is het stadhuis gevestigd in verschillende panden, waarvan de oudste delen uit 806...
-
1 minuut met Tino MartinZanger Tino Martin over zijn beginjaren, wat muziek voor hem betekent en de zakelijke kant van het Nederlandse lied.
-
Verzekeraar van de toekomstVan Univé kregen we de vraag of we een video wilden maken voor een internationale verzekeringsbeurs in Italië. De bedoeling van de video is dat duidelijk naar voren komt...
-
Hoe verdien jij je brood: Bas van Wageningen & Loes DoorenDi-rect-bassist Bas van Wageningen en violiste Loes Dooren gaan met elkaar in gesprek over hun muzikale carrières. Hoe kun je leven van dat wat je het liefste doet?
-
Op pad met rundveespecialist Edwin van WervenEen expert van De Heus geeft praktisch advies over een bepaald vraagstuk. In dit geval laat rundveespecialist Edwin zien hoe je pensverzuring herkent.