Carlijn verkozen tot content marketing vrouw van het jaar

Carlijn verkozen tot content marketing vrouw van het jaar

Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook

Carlijn Postma is tijdens de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards 2017 verkozen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Volgens de vakjury heeft Carlijn ‘het afgelopen jaar aantoonbaar een voortrekkersrol gespeeld in de ontwikkeling van het vak contentmarketing, en daarmee een niet te missen ambassadeursrol vervuld’.

“Ik ben ontzettend blij en vereerd met deze prijs. Het voelt echt goed om op deze manier de waardering van vakgenoten te krijgen. Ik vind het gaaf dat het vak contentmarketing zich steeds verder ontwikkelt, en zo’n prijs stimuleert alleen maar om hiermee door te gaan”, aldus een enthousiaste Carlijn.

 

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren

Nieuw: Bingemarketing

Het nieuwe boek van Carlijn Postma

Bingewatchen. Wie doet het niet? Netflix houdt hele volksstammen aan de buis gekluisterd. Hoe krijgen seriemakers dat voor elkaar en wat kunnen marketeers ervan leren? Je leest het nu in het boek: Bingemarketing, waarin Carlijn Postma antwoord geeft op deze vraag