euroma-product

Euroma Billboards op Net5 en 24Kitchen

Euroma Billboards op Net5 en 24Kitchen

Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook

Vanaf vandaag tot en met 31 december 2018 kun je op Net5 en 24Kitchen onderstaande billboards tegenkomen, die door The Post zijn gemaakt. De billboards zijn onder andere te zien tijdens Masterchef Australië op Net5 en tussen diverse programma’s van 24Kitchen door.

Naast een scala klanten in het B2B-segment bedient kruidenproducent Euroma ook de consument. Zo liggen de kruiden van Euroma in het kruidenschap van verschillende supermarkten. Ter promotie van deze kruiden creëerden we de packshots.

Euroma: één strategie voor B2B en B2C

Voor zowel B2B als B2C werken we voor Euroma vanuit een eenduidige strategie, waarbij content voor het B2B-segment in een andere context ook gebruikt kan worden voor het B2C-segment. Vanuit die strategie maken we voor Euroma content in tekst, beeld én geluid. Bekijk hier een aantal producties.

Meer weten?

Onze collega Beau Feijen werkt nauw samen met onze klanten, waaronder Euroma, aan een gerichte contentmarketingaanpak én de uitrol daarvan. Je kunt haar bereiken via beau@thepost.nl.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren

Nieuw: Bingemarketing

Het nieuwe boek van Carlijn Postma

Bingewatchen. Wie doet het niet? Netflix houdt hele volksstammen aan de buis gekluisterd. Hoe krijgen seriemakers dat voor elkaar en wat kunnen marketeers ervan leren? Je leest het nu in het boek: Bingemarketing, waarin Carlijn Postma antwoord geeft op deze vraag