Nieuwe trainer bij Frankwatching: onze contentdirector Else

Nieuwe trainer bij Frankwatching: onze contentdirector Else

Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook

Onze contentmarketing director Else is nu ook trainer voor Frankwatching. Ze gaat de training Contentmapping geven, waarin je in één dag leert hoe je efficiënter met je content kunt omgaan. De eerste trainingen staan gepland op dinsdag 2 oktober en op donderdag 13 december. Je kunt je hiervoor inschrijven via de website van Frankwatching.

Veel organisaties maken mooie, relevante content die vaak maar korte tijd aandacht krijgt op hun kanalen. En dan staat het volgende item alweer op de kalender. Zonde van je geld, tijd en energie. Ook is het maar de vraag of je doelgroep de uiting heeft gezien. De methodiek Contentmapping, die door The Post is ontwikkeld, helpt je bij het vergroten van het bereik én de levensduur van je content.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren

Nieuw: Bingemarketing

Het nieuwe boek van Carlijn Postma

Bingewatchen. Wie doet het niet? Netflix houdt hele volksstammen aan de buis gekluisterd. Hoe krijgen seriemakers dat voor elkaar en wat kunnen marketeers ervan leren? Je leest het nu in het boek: Bingemarketing, waarin Carlijn Postma antwoord geeft op deze vraag