The Post lid van platform content

The Post lid van platform content

Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook

The Post is aangesloten bij Platform Content, een platform voor bureaus, merken en contentpartners die zich bezighouden met contentmarketing, in de breedste definitie. Het vakplatform draagt bij aan de ontwikkeling van het vak ‘contentmarketing’ in de Benelux door educatie, kennisuitwisseling, ontwikkeling van talent en het organiseren van inspirerende netwerkbijeenkomsten.

“We vinden het belangrijk om de ontwikkeling van het vakgebied te stimuleren”, aldus Carlijn Postma, eigenaar van The Post. “We hebben het weleens over de vraag hoe volwassen contentmarketing in Nederland is. En we willen het graag in een hokje plaatsen. Valt het onder communicatie? Is het een nieuw vak? Bedrijven vragen zich af: waar moet ik het plaatsen? Daar zijn we nog niet uit en dat is jammer.”

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren

Nieuw: Bingemarketing

Het nieuwe boek van Carlijn Postma

Bingewatchen. Wie doet het niet? Netflix houdt hele volksstammen aan de buis gekluisterd. Hoe krijgen seriemakers dat voor elkaar en wat kunnen marketeers ervan leren? Je leest het nu in het boek: Bingemarketing, waarin Carlijn Postma antwoord geeft op deze vraag