werkgevers-thepost

Yossip de Jong treedt toe als partner the post

Yossip de Jong treedt toe als partner the post

Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook

Yossip de Jong heeft een belang van veertig procent verworven in The Post. Samen met oprichtster Carlijn Postma vormt De Jong, die al sinds november 2016 aan boord is als interim-bureaudirecteur en verantwoordelijk is voor de dagelijkse aansturing van de organisatie, de directie.

Als bureaudirecteur ziet De Jong het als zijn taak het bureau verder te ontwikkelen op het vlak van financiën, processen, HR en marketing, zodat de organisatie klaar is voor de grote groei die het doormaakt. De Jong deed zijn vijftien jaar aan marketing- en (project)managementervaring onder meer bij organisaties als Essent, Menzis en Cortina op. Met die ervaring heeft hij actief bijgedragen aan de verdere professionalisering van het bureau, dat in die periode groeide van tien naar zestien medewerkers. Postma en De Jong hebben gezamenlijk de zeggenschap over het bureau.

 

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren

Nieuw: Bingemarketing

Het nieuwe boek van Carlijn Postma

Bingewatchen. Wie doet het niet? Netflix houdt hele volksstammen aan de buis gekluisterd. Hoe krijgen seriemakers dat voor elkaar en wat kunnen marketeers ervan leren? Je leest het nu in het boek: Bingemarketing, waarin Carlijn Postma antwoord geeft op deze vraag