‘Waarde van het merk zit in het publiek’

‘Waarde van het merk zit in het publiek’
april 5, 2017 The Post

‘Waarde van het merk zit in het publiek’

“Contentmarketing draait om het regelen van het loyale, betrokken publiek naar jouw platform, waardoor je daarna veel makkelijker wat kunt verkopen. Of dat nu een idee is of een product.” Carlijn werd geïnterviewd voor Frank.news in de serie ‘The influencers in contentmarketing’. Met een mooie introductie: ‘Ze is een van de meest invloedrijke experts ter wereld op het gebied van contentmarketing en behoort tot een klein groepje mensen in Nederland dat weet waar dit vakgebied over gaat.’

Lees hier het hele artikel.

 

WIL JE NIETS VAN ONS MISSEN? BLIJF OP DE HOOGTE VAN DE LAATSTE UPDATES.

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren