Meet The Post'ers: Aukje, Account Director

‘Wat doe je in het dagelijks leven?’ Het is de meest gebruikte openingszin bij smalltalk. Wij vroegen bij onze collega’s nét iets verder door. Dit is onze The Post’er Aukje.

Zeg je Aukje, dan zeg je confetti. Vrolijke doortastendheid, eeuwig optimisme én carnaval. Kortom: een van de echte sfeermakers bij ons op de 14e. Dus Aukje, vertel ons meerrrrrr.

--- Ja hallo, de rest van het team hier. Zo uiiiitgebreid als onze Aukje is in het live contact, zo summier waren haar antwoorden op het vragenlijstje dat we haar stuurden. We waren genoodzaakt links en rechts wat aanvullingen te doen om tot een stuk te komen dat langer is dan 75 woorden. ---

Header Meet Aukje

Jouw baan bij The Post …

Aukje: “Account Director.”

De rest: “Dat klopt. Als Account Director zorgt Aukje ervoor dat onze campagnes lekker lopen en dat er zo efficiënt mogelijk gewerkt wordt. Ze is de schakel tussen onze klanten en de makers. Dat betekent dat ze de wensen van de klant vertaalt in een briefing, tijdens het maakproces vinger aan de pols houdt en kritisch meekijkt om te bepalen wat het beste is voor onze klanten.

En daarnaast zorgt ze er ook nog eens voor dat niet alleen wij, maar ook onze klanten spontaan vrolijk worden als ze haar zien of spreken. Aukje heeft namelijk een voorraad confettikanonnen waar je bang van wordt en steekt ze af bij ieder ieniminie hoogtepuntje: van een gehaalde deadline tot een nominatie voor een award.”

Zeg ik ‘tofste klus’ bij The Post, zeg jij …

Aukje: Kan niet kiezen! Mag ik favoriete klanten hebben? Ja toch? Ik doe het gewoon: FBTO, KNB en Wavin. Contentmarketing tot de max met een tikkeltje online marketing.”

De rest: “Aukje is de schakel tussen de klant en het team van The Post en dat doet ze met verve. Ze is aan allebei de kanten onderdeel van het team. Bij een van onze klanten wordt ze zelfs uitgenodigd voor de jubilea van collega’s, daar zien ze haar al als onderdeel van het interieur. Tegelijkertijd durft Aukje ook kritisch te zijn. Een prima combinatie!”

‘Bureauleven’ betekent voor jou …

Aukje: “Overzicht creëren in de chaos. Schakelen en flexibel zijn. En de band met de klant zo opbouwen dat we van een klein aanvraagje (‘ik wil 1 video, kan dat?’) naar een volledige strategie en jarenlange samenwerking gaan. Heerlijk. Stap ik elke dag weer blij voor op de fiets.”

De rest: “Eens. En sfeer maken, dat kan ze ook heel goed!”

Zeg ik ‘team’, dan zeg jij …

Aukje: “Verlengstuk zijn van een marketingteam van de klant. Die intensieve samenwerking met de klant dat vind ik écht heel leuk. En het vertrouwen: dat alles wat de klant bij ons neerlegt, gewoon goedkomt. Of nee, meer dan dat: dat we het met het hele team naar een hoger niveau brengen.”

De rest: “Hadden we al gezegd dat ze uitgenodigd wordt voor jubileumfeestjes bij onze klanten?”

Jouw meest bingewaardige serie ‘ever’ is …

Aukje: “Greys anatomy”

De rest: “….”

Als je niet aan het werk bent bij The Post, dan vinden we jou …

“In Sassendonk of in de kroeg.”

De rest: “Voor de niet-Zwollenaren: Sassendonk is de carnavalsnaam van Zwolle. Carnaval wordt niet alleen beneden de rivieren gevierd, maar -door een select clubje liefhebbers- ook boven de rivieren. Onze Aukje is een van de fanatiekelingen: die vind je van vrijdag tot en met dinsdag verkleed in het centrum. We vermoeden dat ze op die momenten weinig aan onze klanten denkt. Wel aan confetti. En dat gunnen we haar.”

Meer?

Meer weten over Aukje, Sassendonk of hoe je ook haar klant wordt? Dat kan! Je mailt haar op [email protected]

Haar directe collega worden? Kan ook! Je vindt de vacature hier.