Onze diensten

We strategize

Wij produceren, distribueren, meten, analyseren, optimaliseren en gaan opnieuw aan de slag met het produceren van content. Bij The Post vinden we het niet alleen belangrijk om steengoede content te maken. We willen vooral dat deze content aansluit op jouw publieksgroep; dat het gezien wordt en aandacht genereert zodat onze gestelde doelen worden behaald. En daarom produceren we niet alleen, maar optimaliseren we ook. Hieronder vind je een overzicht van onze diensten.

Img 1869

Strategisch kader

Voor een stevige bingemarketingstrategie zijn enkele ingrediënten onmisbaar, zoals de hoofddoelstelling (job to be done), verhaallijn en publieksbeschrijving. Daarom beginnen we iedere samenwerking met een of meerdere sessies waarin we het strategisch kader kunnen vastleggen.

Het staat als een huis

Met slimme vragen én data helpen onze strategen jou om jouw doelstellingen, het publiek en de verhaallijn van jouw merk te bepalen. Aan de hand daarvan gaan we aan de slag met een publieksreis, waarin we de triggers en weerstanden van je publiek bepalen. Die publieksreis gebruiken we vervolgens om formats te maken waarmee je jouw publiek kunt vinden, binden en activeren. Het resultaat: een strategie die staat als een huis.

Merkstrategie: bouwen aan een sterk merk

De kracht en de kern van het merk. Een merkstrategie is de manier waarop een bepaalde lading, kenmerken, voordelen, associaties of gevoelens worden verbonden aan een merk. Het is de fundatie van je imago en onmisbaar in de relatie met je publiek.

Om alles wat je doet bij te laten dragen aan je merk, is het belangrijk om te communiceren vanuit een goed doordachte merkstrategie. Het is de koers die je vaart om je doelen te behalen. Hiermee kies je een duidelijke richting voor je bedrijf, waardoor je doelgroep weet wat jij te bieden hebt. Ben jij toe aan scherp zicht op de doelen die je voor ogen hebt? Wij helpen jou met het bouwen aan een sterk merk!

Audience journey: de reis van je publiek

Je publiek is altijd ‘op reis’. Waar de costumer journey de reis tot het overgaan op een aankoop van een product of dienst vertegenwoordigt, is de audience journey de reis het publiek doormaakt vanaf het kennismaken met een merk. Deze reizen geven inzicht in de fase waar het publiek zich in bevindt, zodat relevante content ingezet kan worden in de verschillende fases van de ‘reis’.

De audience journey geeft weer met welke weerstanden en triggers van het publiek rekening gehouden moet worden bij het maken van de content. Zo zorgen we er samen voor dat je je publiek aanspreekt en begeleidt tot de laatste stap van de publieksreis.

Photo 1523726491678 bf852e717f6a 0

Creatief concept: het uitgangspunt voor je uitingen

Wil jij relevant en onderscheidend zijn? Dan heb je een goed creatief concept nodig! Een creatief concept helpt je publiek te begrijpen waar je voor staat en wat je te bieden hebt. Het is de vertaling van een boodschap of idee in woord en beeld.

Om doordachte plannen te maken, moeten ideeën omgezet worden naar een creatief concept. Door buiten de lijntjes te kleuren zorgen wij dat jij opvalt. Wij zorgen voor aantrekkingskracht en laden je merk; door middel van design thinking krijgen we jouw merk in beweging! Zo zorgen we er samen voor een creatief concept dat originaliteit uitstraalt, het uitgangspunt is voor alle uitingen die je doet!

Campagnes: zorg voor aandacht

Reclame maken; dat is een campagne in de notendop. Een goede campagne heeft als doel om ergens in korte tijd zoveel mogelijk aandacht voor te genereren. Wij helpen jou met het opzetten van een campagne om zo het juiste publiek aan te spreken!

Een merkidentiteit onder de aandacht brengen of je publiek attenderen op een nieuw product; je bepaalt vooraf met welk doel jij een campagne opzet. Om je publiek te bereiken vertalen we een campagnestrategie tot een campagneconcept. In combinatie met sterk beeld en krachtige copy realiseren we een inspirerende en aantrekkelijke campagneboodschap!

Hoewel onze focus ligt op de langetermijnrelatie, kunnen we juist op basis van de langetermijnstrategie op zoek gaan naar prima 'spin-offs' die als kortlopende campagnes te realiseren zijn.